Intenzivní výcvik 14.-15.4.2007

15.10.2008 19:31

Intenzivní výcvik 14. - 15. 4. 2007

Je sobota 5 hodin ráno a zvoní budík. Ospale vylízám z postele a o půl hodinky později už jedeme pro buchtu.Teda pro MajkuJ. Přijíždíme na cvičák okolo 5:40. Ještě jsem se ani nestačila vzpamatovat ze zimy a zorientovat se ve svých věcech a Marťa už rozhazuje laťky. To je fofr. My blázni, kteří jsme dobrovolně šli cvičit od šesti, jsme byli rozděleni do dvou skupin.Na miminka, což jsme byli Majka s Pettym, Lenka s Allym, Adélka s Sherry a já s Kissy a na pokročilé, např. Marťa s Cony, Jitka s Endží , Zuzka s Treisy a taky třeba Gabka s Crazy, která se rozhodla rezignovat a ráno necvičit . No jo Gabko, spánek je důležitý , jak pro tebe tak pro Crazy

         

Po cvičení, které probíhalo od 6 hodin přibližně do 8 jsem došla k závěru, že vstávání není zase tak hrozné, ale kdybych věděla, jak mi bude zítra, nikdy bych tohle ven nepustila. J

Od 8 do 12 cvičili závodníci. Bohužel jsem je nestíhala moc sledovat, ale z toho mála, co jsem viděla usuzuji, že jim to šlo více než dobře.

      

V největším horku začínáme opět cvičit my. Miminka a pokročilí. Sluníčko vysilovalo nás i naše psy a tak celá naše skupinka po každé odběhnuté sekvenci zalézala do stínu pod Áčko.

      

………………….......….14:00 – 18:00 závodníci ……………………...............

Večer se cvičilo už o hodně lépe, nebyla zdaleka taková zima jako ráno a ani takové teplo jako odpoledne. Prostě ideál. Za jeden den, který uběhl opravdu jako voda jsem si připadala jako kdyby mě ta voda přibrala s sebou. Myslím, že nééé jenom já jsem si kladla záludnou otázku. ,,Jak asi budu běhat zítra???“

Je 5 hodin ráno. Ano, může se zdát, že se opakuji, ale není tomu tak. Ospale vylézám z postele, ale trvá mi to déle než včera. Stihla jsem si pouze dojít na WC a umýt si obličej a zuby. Je půl 6. Přijíždí Janča s Čiky, aby sebe, Jitku a mě dopravila na cvičák.

Projdeme brankou a koho to nevidíme. Marťu. Čerstvou a spokojenou Marťu. Vysmátou a dobře naladěnou Marťu. Jak já ji obdivuji.

      

Začínáme stavět a po chvilce běhat. Majka však ráno nedorazila, protože poskytovala ubytování 3 členné rodince se třemi psy a naše již tak málo početná skupinka cvičila jen ve třech. Únava šla brzy stranou. Běhalo se zvesela na obou postavených sekvencích.

………………………........………8:00 – 12:00 závodníci ..............................

Odpolední cvičeníčko probíhalo v celku poklidně s přestávkami ve stínku. Během těchto přestávek se Majka přiznala, že důvod její nepřítomnosti při ranním cvičení byla únava, která na ni po včerejšku padla, ale my ji to odpouštíme. Víte pročJ?

Od dvou hodin cvičili závodníci. To byla alespoň pro mě doba na kterou jsem už dlouho čekala. OBĚD…Jak to chodí, od všeho troška a nevěřili byste jak bylo namáhavé se potom pohnout z křesla, židle či karimatky.

      

Večerní cvičení už probíhalo v sestavě pouze silných a odolných jedinců. I když já se za toho odolného a silného jedince nepovažuji vydržela jsem tak jako ti, které za odolné a silné považuji… J

      

Za dva dny, které si nám Marti věnovala, jsme všichni udělali obrovský kus práce. Patří Ti náš veliký obdiv a hlavně dík za celodenní přítomnost na parkuru, stále dobrou náladu, užitečné rady, Tvůj čas a mnoho dalších důležitých věcí, které si nám během těchto dvou dní poskytla. Děkujeme Ti a už se všichni netrpělivě těšíme na tábor až nám zase ukážeš hezky po Marťansku zač je toho loket!!! J

Ada+Sára+Kiss

—————

Zpět